London, London
1 comment
Not resolved
1.0
Details
Advertised vs Delivered
Customer service
Delivery Service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Value for money
Warranty
Website

I've orderded 5 itens on this website and I regretted SO much.

I wish I had researched more about them. All the itens are completely different to the pictures and VERY poor quality and ridiculously poor made. The costumer service is absolutely a joke. I never got my refund even after sending all itens back (Paying £52 to ship to *** China!!!!)

After 4 months I am still trying to get the refund (which won't be the full amount I've paid for their clothes as I already paid £52 to post it back.

Lesson learned. NEVER use this site EVER again and I recommend you to do the same.

I have reviewed the itens on their website but it doesn't show it online (SURPRISE!) They prob show fake reviews as China has no more rules on the whole industry I can tell. They label what they want and do what they want. I'll look into the UK buyers rights for this kind of scam and try to sue them and stop them to scam people over here. Disgraceful.

I have pictures to post on their website too but couldn't upload them over there as they are jpg (as most of pictures taken from iphones) and they just allow jpeg, gif and png images.

JUST KEEP AWAY FROM THEM.

Review about: Dresslily Clothing.

Reason of review: Bad quality.

Monetary Loss: $152.

Preferred solution: Full refund.

Had an Experience with Dresslily?

Write a review

Comments

Comment as anonymous or
Terms of Service
Post Comment
Cancel
Brandeely
#1229060

Dear customer,

We want to start by extending our thanks to you for providing your extremely valuable feedback to us.

Dresslily offers a 30 days warranty to return the products to us for a refund or exchange. Could you please contact us with your order number and your email address with the title of”question from pissedconsumer”?Here is the link:https://support.dresslily.com/faq/index/index?st=1

We will offer you the solution after we have checked the detail information.

We are really sorry for any inconvenience.

Best Regards Dresslily Customer Service

You May Also Like

Dresslily - Orders never received Dresslily "I stupidly spent $25 on two orders back in November of 2016 that I will never receive. On the bright side, I paid through PayPal so I got a refund..." Read more Dresslily - Horrable quality Dresslily "I ordered a dress. In descrpition it was cotton. In reality it is poliester. There is a big defect on material there is a strange stripe. I cannot dress it..." Read more Dresslily - Clothes are not as described and very poor quality Dresslily "I ordered a few clothing items intended as a gift from dresslily in March, 2017. The clothes marked as Mens' 2XL appears to be Small or Medium Mens' sizes. I..." Read more Dresslily - Terrible, deceptive company Dresslily "Last month I ordered two coats from DressLily. The one pictured here was advertised as a dark gray cashmere blend. The size conversion chart on their website told me their..." Read more Lbc Express - Rude Lbc Express "I dont like my experience in lbc..kasi tumawag sila sakin na andyan na daw yung delivery.tapos sabi ko na epadeliver sa bahay kong saan nakaadress ..sabi nila firsttime daw nila..." Read more 4seating - Good product, good service 4seating "We ordered two rows of theater seats with white glove delivery. We love the seats and they were a fair price. The real risk when ordering online is what happens..." Read more Shoespie and Dresswe are fraudulent! They are scamming people. Be aware Shoespie "Shoespie and Dresswe are the same company. They mislead people in their website. They post pictures of shoes or dresses from other websites making people believe they will get that...." Read more Prestige Flowers - What you buy is not what you get!! Prestige Flowers "I ordered a 100 rose bouquet for my nan's 96th birthday this june. Although the website was easy to use and the order was delivered on time, what i had..." Read more