Springfield, Oregon
3 comments
Featured on Google+ Not resolved

I recieved 5 dresses that were different colors, quality and size and 2 dresses that didn't come with the belt and looks nothing like the product. When I contacted dress lily to get a refund, they informed me that I would only be receiving a 85% refund due to a restocking fee

Review about: Dress.

Review #650352 is a subjective opinion of a user.

1.0
Price Affordability
Warranty
Diversity of Products or Services
Value for money
Customer service
Website
Discounts and Special Offers
Product or Service Quality
Delivery Service
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Advertised vs Delivered
PRODUCT OR SERVICE Dresslily Dress
Reason of Review / Monetary Loss Not as described / Not specified
Preferred solution Not specified

Had an Experience with Dresslily?

Submit review

Comments

Comment as anonymous or
Terms of Service
Post Comment
Cancel
Brandeely
#1251322
Dear Customer ,
We are sorry that you were not satisfied with your order.
Dresslily provides very accurate product descriptions on all of our product pages. If you believe however that the item you have received is not as described, or that you have received the wrong item from what you ordered, please contact us as soon as possible via a ticket.
Please contact us with your order number and your email address in this link :https://support.dresslily.com/faq/index/index?st=1
We look forward to your reply,
Dresslily Customer Support Team
Anonymous
Charlotte, North Carolina, United States #995807
This is what happens when you buy cheap imitation knockoff dresses from online counterfeiters. Buyer beware.
Anonymous
#995638
My friend got the same dress for her daughter. I had to fix it for her. They were only offering $6.50 refund. I told them that I had to take the whole dress apart....they wanted more pictures. I told them how the design needed to be improved or else they should take it down off their site. Wish people took pride in their work instead of turning out sub par merchandise! :(

You May Also Like

"I stupidly spent $25 on two orders back in November of 2016 that I will never receive. On the bright side, I paid through PayPal so I got a refund..." Read more
"I ordered 3 blouses and 2 wigs at different times. I was hoping the first one was a fluke, a bad experience. I cannot wear anything I ordered. None look..." Read more
"Hi my name is stanislaw szukala I would to change the size xxl Plaesa contact me email or phone numer is 00487435929413..." Read more
"Seems like I'm in the same situation as a number of other reviewers who were conned into buying items from Dresslily in December. I ordered a Mermaid blanked for a..." Read more
"First of all me and my husband went to Burger King because obviously we was Hungary after a LONG day. So we go to the Drive thru, first thing she..." Read more
"AutoTopsDirect Mazda miata convertible top is Junk Miata replacement tops are a FIRE HAZARD. Refused warranty service for faulty rear defroster solder. Smoke, melted vinyl and shattered window. Lloyd (their..." Read more
" I got coc 8 max base from my school friend.at sri Lankan rupies 2500 .so after month he change password .plz give back my account .plzz give me ecount..." Read more
"good day i have concern with my transaction last april 16,2017 to LBC EXPRESS visayas avenue branch i have sent a cellphone going to samar calbayog city without damage.But last..." Read more