Tucker, Georgia
1 comment

I would like to still get my order, before this Spring please!!!!I placed my order Dec.

1st I thought this was a scam and now know it is. If at all possible, I would like to still get my order. I really expected to get it before Christmas. So I need it before the Summer weather.

I don`t understand why I have to say all this ,to file my complaint.

Just check the records and find out what happened to my order.Its getting cold outside and my coat is needed!!!

Review about: Pea Coat.

Review #769627 is a subjective opinion of a user.

PRODUCT OR SERVICE Dresslily Coat
Reason of Review / Monetary Loss Problem with delivery / Not specified
Preferred solution Not specified

Had an Experience with Dresslily?

Submit review

Comments

Comment as anonymous or
Terms of Service
Post Comment
Cancel
Brandeely
Shenzhen, Guangdong, China #1164722
Dear customer,
Thank you for your important feedback and for letting us about your experience with us.
We wish to let the customer know that we are extremely sorry for their disappointment. Clearly, we did not meet their expectations and we will work towards creating the best outcome that everyone can be happy with.
Please kindly connect with us with stating your order number or the email address .Here is link: http://support.dresslily.com/
We will offer you solution after we checked the detail information.
Thank you very much for your understanding. Best Regards Dresslily Customer Service

You May Also Like

"I stupidly spent $25 on two orders back in November of 2016 that I will never receive. On the bright side, I paid through PayPal so I got a refund..." Read more
"My product was crushed and busted and does not work..." Read more
" WHERE IS MY PACKAGE never recived it paid in full on 12-28-2016 it is now 01-9-2 017please send to me ASAP or give me my money back orStyle: Bangs..." Read more
"I HAVE NOT RECEIVE MY ORDER, ITS BEEN ALMOST A MONTH AND IM BEYOND PISSED!!..." Read more
"I booked a 2 night stay, April 19-21 2017, at the Horseshoe Bossier City on April 17 2017. I used the TOTAL REWARDS website and selected a King non-smoking room...." Read more
"I can’t believe I was just ripped off of $49.95 from Fake High Priestess Kathie. The item arrived on time put the door on was broken on 7 Chakra Wooden..." Read more
"Dr. Bassada who works for Economy Dentures left rotten teeth in my mouth never completed my upper denture and tried to charge my insurance $350 to pull one tooth that..." Read more
"Don't waste your money ! I ordered a jacket and had to return it due to a fault. I received a replacement but this was about 4 sizes too big,..." Read more