Not resolved
1.0
Details
Customer service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Location
Staff
Website
1 comment

Update by user Apr 21, 2016

What a terrible way to treat a customer.I would send wig back if they would contact me.

I want to get my money back.Your *** holes.

Update by user Mar 23, 2016

Yes I wanted to return this wig and got no help at all from dress lily.All I want is to send it back and get my money back.

I will never order from them again.*** people!!!!!!!!

Original review posted by user Mar 22, 2016

You have scamed me.I wanted to return this item.

Due to your web site it would not let me send the info you needed.

I want my refund.I'm pissed off

Reviewer is in unhappy mood. Please immediately contact the author of this review to discuss dresslily wig. Dresslily needs to read this review and look into the issue (if any) according to poster's claims.

Other people also mentioned dresslily wig in their reviews. You may find this information helpful for further shopping at Dresslily.

Had an Experience with Dresslily?

Write a review

Comments

Terms of Service
Post Comment
Cancel
Brandeely
Shenzhen, Guangdong, China #1158240

Dear customer,

Thanks for your important feedback .

We are sorry for the inconvenience .

You can contact us about the detail information .

Here is link to contact us: http://support.dresslily.com/

We will try our best to help you after we checked the detail information. Thank you for your continued patience and kind understanding. Best Regards Dresslily Customer Service

You May Also Like

Dresslily - Misleading product images Dresslily "I ordered from Dresslily last winter and was incredibly disappointed by the shirt I received. It looked VERY different from the image on the website. The hood was a completely..." Read more Dresslily - Orders never received Dresslily "I stupidly spent $25 on two orders back in November of 2016 that I will never receive. On the bright side, I paid through PayPal so I got a refund..." Read more Dresslily - Did not deliver order Dresslily "I ordered and paid in full a jacket last Feb 01, 2017. Today is already March 08, 2017 and still no sign of delivery and the status is still processing...." Read more Dresslily - Coat Review from Racine, Wisconsin Dresslily "Same here. This company is bogus. I purchased what I thought was a wool pea coat white the picture was amazing . What I got? Was a jacket made if..." Read more Converse - Worst shoes EVER! Converse "I bought a $60 pair of Chuck Taylor's for both of my sons at the beginning of school in August. It is just now getting to be the end of..." Read more Calatlantic Homes - Buyer Beware Calatlantic Homes "Garage door wood shrunk and left unpainted grooves in door. Builder says "sorry, paint touchup already done". Ours is the only garage door on street that looks this bad. This..." Read more Top Top Renovation LLC is Top Top Unprofessional Top Top Renovation Llc "In mid-September 2017, we needed a handyman to do a series of home improvement work in our Fort Lauderdale, Florida house. Improvements would include dry wall repairs, install new bedroom..." Read more Precision Tune - They lied and put my life in danger. Precision Tune "On Thursday, September 14, 2017 .. I went to the precision tune in Wilson, NC for a routine oil change, tire rotation, and tire pressure check. I live 45 minutes..." Read more