Product: Dresslily Customer Care Clear all filters (71 of 71 reviews match)
filters
seller:
Show
state:
Show
city:
Show
product:
I ordered three wigs but only received two of them.I am not able to make contact with Dresslity because the telephone number listed just have a recording to try again later and chat is always unavailable. It's like after you order something from them you have no way of...
Read more
Product
Dresslily Customer Care
#1137855
Reply to reviews
I ORDER TOPS FROM YOUS( DID NOT GET THEM AT THE SAME TIME) THEY DID NOT FIT SO I TOOK A PICTURE OF THEM IN THE BAGS AND RETURNED THEM TO YOU I HAD THE POST OFFICE MAKE SURE SOMEONE HAD TO SIGN FOR THEM.JULY 5 YOU PICKED THEM UP AND HERE IT IS AUG 28 AND I HAVE NOT...
Read more
Anonymous
Carlie

I wish I would have read this before I ordered my dress. I waited 2 months and it was a total wrong size instead of a 2x it was a normal Medium

Anonymous
heather

I have been dealing with this compamy since April, trying to get my refund. This company is a flipping joke. I have sent out posts on Facebook to not buy from dresslily or sam...

1.0
Product
Dresslily Customer Care
#1093224
Reply to reviews
We have been trying for weeks to return an item.All we get is an email asking us to give more detail. They have continually refused to provide a return address. Or even someone live to speak to. Their on line chat has "been down" for three weeks not. Just Horrible...
Read more
1.4
Product
Dresslily Customer Care
#1061481
Reply to reviews

Dresslily - Displeased with services

#1132012
2.2
Details
I was unable to get in contact with a person at customer service to reslove my package not being received
Comment
Show
Advertised vs Delivered
Customer service
Delivery Service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Location
Price Affordability
Product or Service Quality
Staff
Value for money
Warranty
Website

Dresslily - No communication

#1113535
1.1
Details
No communication won't return calls emails or phone numbers busy the website says your package being 10 to 14 days that's a lie they took your payment and don't give your product I'm reporting them
Comment
Show
Advertised vs Delivered
Customer service
Delivery Service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Location
Price Affordability
Product or Service Quality
Staff
Value for money
Warranty
Website

Dresslily - Terrible service

#1112763
Hello, i order a shirt never got respond when will i receive my package i called i want to cancle it ! Terrible service
Comment
Show

Can't reach Dresslily for returns

#1102986
1.0
Details
We bought some items that don't fit. We have tried to reach them on the three numbers we have from the package or their web site. I even sent a Facebook message. The numbers are either wrong or get constant busy or line us turned off or out of service. These people really suck.
Comment
Show
Advertised vs Delivered
Customer service
Delivery Service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Location
Price Affordability
Product or Service Quality
Staff
Value for money
Warranty
Website
i have sent a package back for a refund and have nothing but pain and severe aggravation for this while experience.i will never buy anything from them again......total disgust. they keep asking for information that they should already have in the return package. i find...
Read more
Anonymous
Alicia

Call your bank and ask them to do a reverse payment bad customer service no phone number to contact they dont call us back. Wells fargo just took my claim. Good luck!!

Product
Dresslily Customer Care
#1048794
Reply to reviews
I asked for their return address so I could exchange my dresses.NO ADDRESS, SENT 7 REQUESTS. Every time I asked them for the return address I get an answer of "We want to keep our customers happy" and you can just return them within 30 days. But never an address......I...
Read more
Anonymous
Anonymous

YOU are a TERRIBLE company. No way to return anything. I am tired of asking you to tell me where to send my items for a larger size. BUT YOU NEVER GIVE IT TO ME. AND I HAVE BE...

1.4
Langon, Nouvelle-Aquitaine
Product
Dresslily Customer Care
I liked
  • I liked the style of the dresses
I didn't like
  • Too small for larges
#1031251
Reply to reviews
Very difficult communicating with company, takes forever to even sign in if at all, between telling you your email is no good, then you didnt copy the code word right ect ect, spent easily half hr or more just trying to sign on.I have sent many bad reviews lately and...
Read more
1.5
Product
Dresslily Customer Care
#1028775
Reply to reviews
Do not do business w this scam company!! They should be sued!! They do not accept your returns or reply to you when try to contact them!!
Read more
Brandeely
Brandeely

Dear Customer,Dresslily can be contacted 24/7 via our Support Center and Live Chat. If you cannot reach us immediately, please leave a message and we will get back to you with...

Product
Dresslily Customer Care
#1012011
Reply to reviews
I have an item to return and after 3 messages on their site, I still have no instructions as to returning an item.The company policy states they will get back to you within 24 hours and it has been 2 weeks since my first contact with them. One phone number states no...
Read more
Brandeely
Brandeely

Dear Customer,We are really that our item and service did not meet your expectation.Dresslily offers a 30 days warranty to return the products to us for a refund or exchange.W...

1.0
Product
Dresslily Customer Care
I didn't like
  • Does not fit and cannot get feedback to return this item
#1009632
Reply to reviews
I'm still trying to get a refund from PayPal or Ivan to boa ail after a month!!!!!I ordered 2 dresses size medium. When Ivan confirmed my order they showed a SMALL and an ex ex LARGE!!!! Immediately I said cancel the order and don't send the incorrect size, of course...
Read more
Brandeely
Brandeely

Dear Customer,We are sorry that you were not satisfied with your order. If you believe however that the item you have received is the wrong item from what you ordered, please ...

Anonymous
Anonymous

If you paid with Pay-pal, you will get your full refund. I purchased a mermaid blanket in Nov. 2016 for a xmas gift and never received it. They just wanted to give me 50% re...

1.0
Product
Dresslily Customer Care
#1006783
Reply to reviews
I placed an order and was charged the full amount from my account.They day after my account was charged I received an email saying they were holding my order waiting for payment! I couldn't find a phone number anywhere to call customer service and live chat is closed...
Read more
Brandeely
Brandeely

Dear Customer,Dresslily can be contacted 24/7 via our Support Center and Live Chat. If you cannot reach us immediately, please leave a message and we will get back to you with...

2.1
Product
Dresslily Customer Care
I didn't like
  • No order
#1005035
Reply to reviews