Not resolved
1 comment

I have ordered several wigs from dress lily, the wigs are never the correct item that I've ordered.This company is bogus and a sham.

Please don't waste your time and money. Their clothing is garbage. I am not satisfied with any of the wigs that i have purchased from this company. They do not send invoices with the merchandise, when returned, they will send the junk back because you did not have an invoice.

They are supposed to provide you with an invoice. I don't have 100 kind words in my vocabulary to describe how terrible this so called company is. I am so angry with this mess.

It is truly a mess.Please be ware of this establishment.

Review about: Dresslily Wig.

Reason of review: Not as described.

Monetary Loss: $250.

Preferred solution: Full refund.

I didn't like: Take your money and run.

Had an Experience with Dresslily?

Write a review

Comments

Terms of Service
Post Comment
Cancel
Brandeely
#1294886

Dear Customer,

We are sorry that you were not satisfied with your order.

Dresslily provides very accurate product descriptions on all of our product pages.

If you believe however that the item you have received is not as described, or that you have received the wrong item from what you ordered, please contact us as soon as possible via a ticket.

Please contact us with your order number and your email address in this link :https://support.dresslily.com/faq/index/index?st=1

We look forward to your reply,

Dresslily Customer Support Team

You May Also Like