Peachtree City, Georgia
1 comment
100% full Not resolved

I purchased two asymmetrical cardigans that were originally $45, but discounted down to $13.When they arrived I was shocked by the shoddy quality.

They were paper thin, see through, an odd fabric, didn't fit their sizing chart, and had interior stay stitching showing through on the outside of the collar. I instantly contacted the company about returning for a refund. Their web site said you would receive a response within 24 hours. I sent 3 messages within 4 days before hearing a word back.

Not they want me to take pictures of the measurements of these items, send them back and then they might consider a course of action. They also directed me to look at their sizing agreement (they didn't even send a link to this, but instead I needed to copy/paste and look it up myself). They claim everything goes through serious scrutiny before being shipped out and sizes must be within an inch and a half. Really?

So how did my item get sent to me when both the arms and bust were WAY too small. I am absolutely disgusted with their customer service - really, they have none.

I will never purchase from them again and will continue to warn unsuspecting buyers of the same.

Review about: Cardigan.

I didn't like: Size of clothing, Scam, Awful customer service, Clothing quality.

Review #753285 is a subjective opinion of a user.

1.5
Product or Service Quality
Diversity of Products or Services
Website
Warranty
PRODUCT OR SERVICE Not specified
Reason of Review / Monetary Loss customer service and quality / $27
Preferred solution Full refund

Had an Experience with Dresslily?

Submit review

Comments

Comment as anonymous or
Terms of Service
Post Comment
Cancel
Brandeely
#1167707
Dear customer,
We are really sorry for any inconvenience.
Please rest assured we will try our best to help you.
As you know,we need the detail information to check the issue.
Please kindly connect with us with stating your order number or the email address .Here is link: http://support.dresslily.com/
We will offer you solution after we checked the detail information. Thank you very much for your understanding. Yours Sincerely Dresslily Customer Service

You May Also Like

"I stupidly spent $25 on two orders back in November of 2016 that I will never receive. On the bright side, I paid through PayPal so I got a refund..." Read more
"I stumbled upon Dresslily and thought it was a dream come true. The clothes were beautiful and not very expensive. I found a coat I absolutely adored so my mom..." Read more
"From now on, I'll shop American. The item i purchased was nothing like its picture. And my second item didn't come with my order, which was ordered at the same..." Read more
"Same here. This company is bogus. I purchased what I thought was a wool pea coat white the picture was amazing . What I got? Was a jacket made if..." Read more
" I got coc 8 max base from my school friend.at sri Lankan rupies 2500 .so after month he change password .plz give back my account .plzz give me ecount..." Read more
"Garnier is a disgusting company that I would never recommend. After over a year of not dying my hair, I decided to add a blue tint to my black hair...." Read more
"good day i have concern with my transaction last april 16,2017 to LBC EXPRESS visayas avenue branch i have sent a cellphone going to samar calbayog city without damage.But last..." Read more
"Extraship: Cheap Courier Shipping & Parcel Delivery | Send a Package Can I pick up a package at the post office? Web Tracker is Web based shipment tracking Solution which..." Read more