DressLily Reviews

Show reviews that mention
order money service items customer customer service number item refund dress
Filter review

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer

My order

I ordered two sleeveless masked sweat shirts at the beginning of May and still hasn't even been shipped out. It's coming from California or at least that's what I was emailed. How can I get something from overseas that I ordered after this and got my overseas order before this.
View full review
ID
#1948410 Review #1948410 is a subjective opinion of poster.
Pros
  • Variety of apparel
Cons
  • Customer service
  • Long shipping
Preferred solution
Deliver product or service ordered

Shipment is not faund

Hello. My shipment is not faund i have tracing nomber but does not help. Try to conect wit telephone number, not in survise Please help me to reseved my order or returning payment. Liliya Tr n. 362468****24.
View full review
1 comment
#1864793

Thank you for placing your order with dresslily, we fully understand your anxiety and great expectations for the products. We have dispatched your order L200418****569430.

Please view the estimated time of your package(s) and your shipment details below: Later we would start a claim for the package with the carrier and the carrier would trace your package from their end. We would take further action for you when we have the result. As the claim would go on, would you mind giving us 7-10 business days to wait for the result? Once again we regret any inconvenience or frustration that your experience has caused you.

I WANT MY REFUND !I AM POSTING THIS TO SOCAIL MEDIA AND THAT YOU DONT HAVE ANYONE TO HELP AND REFUSE REFUNDS I AM POSTING FOR NO ONE TO BUY ANYTHING FROM YOU Thank you for your message, we apologize for any inconvenience. All estimated delivery time are derived from real world data collected from previous orders. They are approximate times for reference only and can also be affected by unpredictable factors. As the order is for international shipping, the shipping time should be longer than it in your local country.

We hope you can give the shipping company a few more days to dispatch the package, we are sure that you will get what you have paid. Could you please wait 7-10 days? We can refund 3 USD to your payment account as compensation. Once again we regret any inconvenience or frustration that your experience has caused you.

NO I WONT WAIT ANY LONGER I WANT MY FULL REFUND We are extremely sorry for any inconvenience caused by the delay. I can understand your feeling and can appreciate your concern regarding your order. We have started claim with the carrier. Our staff are striving to trace the package for you.

At the same time, as a seller, we hope you can receive your items as soon as possible so that you can shop with us again. However, there can be many reasons for a shipping delay, all of which are outside our control once the package has left our warehouse. We would really appreciate your understanding. We will refund 6 USD to you first.

If you still have not received the package until Jun 18, please contact us again and we will refund the rest of money to you. Hope you can understand. Thank you for your patience and understanding. We will do our best to assist you.

I WANT MY FULL REFUND I AM NOT WAITING UNTIL JUNE,,, AMONTH TO RECEIVE THIS IS RIDICOLUS I HAVE POSTED TO FACEBOOK OUR CONVRSATIONS AND NOT TO BUY ANYTHING FROM YOU Thank you for your valuable feedback. We checked your order history and you are surely our valued customer. We can offer you an exception and will refund 25.69 USD on your payment account Please note that it is an exception for only once which cannot be refunded originally. If you received the package later, please return the money to us.

We hope future cooperation with you. Please confirm if we can go ahead with the refund.

I look forward to hearing from you soon. We are at your service, please feel free to contact us anytime

ID
#1928498 Review #1928498 is a subjective opinion of poster.
Location
Manassas, Virginia

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer

ITEM NOT RECEIVED AND NO REFUND

JUST LETTING EVERYONE KNOW NOT TO BUY ANYTHING FROM A COMPANY CALLED DRESSLILY ON HERE/FACEBOOK !! BOUGHT SOMETHING OVER A MONTH AGO AND STILL HAVE NO TRACKING INFO OR BEEN ABLE TO CONTACT ANYONE TO GET A REFUND.THEY JUST KEEP SAYING ITS ON ITS WAY.

User's recommendation: DO NOT BY FROM THEM THEY STEAL YOUR MONEY NO PRODUCT.

View full review
ID
#1926084 Review #1926084 is a subjective opinion of poster.
Service
Dresslily Shipping Service
Cons
  • Shipping
  • Product not delivered and impossible to track with malware sent
  • Just your money being taken out of your account
Loss
$26
Preferred solution
Full refund

Poor service

From reading the comments listed here they don't always mess up, but when they do, they mess up big time, and then their horrible customer service just makes the problem worse. If you have had good luck with them, I hope your luck holds out. Unfortunately I have had no luck at all.

User's recommendation: Use at your own risk.

View full review
ID
#1917449 Review #1917449 is a subjective opinion of poster.
Location
Flushing, New York
Service
Dresslily Customer Care
New Reviewer

Order problems

I ordered two items from dress Lilly on april 4th 2020. It is now may 7th and I have yet to receive my order and i havent been able to get a phone call back or anyone on the phone with any idea where my items are. Its *** I will be reporting this to my bank and I will be getting my money back!!!

User's recommendation: Don’t buy anything from dresslily! It’s a scam!

View full review
ID
#1912024 Review #1912024 is a subjective opinion of poster.
Location
Portland, Oregon
Service
Dresslily Shipping Service
Loss
$36
Preferred solution
Full refund

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer

Order not delivered

DressLily - Order not delivered
My package was not delivered. I never received a tracking number and when I contacted Dresslily about it, I was given false tracking numbers. Also told that their colleagues would contact me. When they did it was through email which contained link to a site that continuously redirects. At this point I just want a refund and not the products.
View full review
ID
#1886436 Review #1886436 is a subjective opinion of poster.
Service
Dresslily Shipping Service
Pros
  • Affordable pricing
Cons
  • Waste of my time and money
Loss
$17
Preferred solution
Full refund

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer

Sammys Dress

DressLily - Sammys Dress
I ordered from Sammys Dress over two months ago, they are out of business now (Sammys dress) they said on their website to contact DressLily, well I did contact them about my orders that I did not receive, and they still have not done nothing yet
View full review
ID
#1878898 Review #1878898 is a subjective opinion of poster.
Loss
$45
Preferred solution
Full refund

I want my refund,

Y haven't I received my refund 23.78? What is the problem? I turned it over to BBB, I'm not playing with u ! I want my refund! Today,! I want to speak to a supervisor!
View full review
ID
#1814312 Review #1814312 is a subjective opinion of poster.
Location
Orrville, Ohio
Service
Dresslily Shipping Service
New Reviewer

I didn't get my order

Ordered package never arrived you phone number for customer services do not work
View full review
ID
#1809980 Review #1809980 is a subjective opinion of poster.
Service
Dresslily Shipping Service
Loss
$30
Preferred solution
Delivery of package or full refund
New Reviewer

AVOID THIS COMPANY

Ordered a mans winter jacket. It took 5 weeks to get and it was way too small - like 2 sizes too small. Winter was over and I wanted to return it for a refund. Their policy is keep it and will refund you 20%, or take a store credit. They only have a few items on their website - I am not interested in any of them. Then they have this big disclaimer on their website about delays caused by the Chinese New Year. There are other and better companies to do business with. Avoid these people like the plague.
View full review
ID
#1809973 Review #1809973 is a subjective opinion of poster.
Service
Dresslily Shipping Service
Preferred solution
Full refund
New Reviewer

Never buy

It has been over a month and the products are still listed as processing. Contacting customer service is a joke. You a didnt answer each time. First, I got I packed and ready for ship and then week later get told the order is backordered. If I hadn't contacted them then there would be no communication at all.
View full review
ID
#1809683 Review #1809683 is a subjective opinion of poster.
Service
Dresslily Shipping Service
Preferred solution
Deliver product or service ordered

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer

Resolved: Give us a reliable phone no. on this page

Update by user Mar 30, 2020

they finally mailed merchandise; found out it was coming from China and factory closed I guess they reopened when panademic got better

Original review posted by user Feb 28, 2020
I'm trying to get a delivery date-no emails on it; can't reach anyone thru this phone number provided;
View full review
Resolved
ID
#1807359 Review #1807359 is a subjective opinion of poster.
Location
Richmond, Virginia
Product
Dresslily Dress
New Reviewer

I appreciated the help I will tell other

O rder Lp200219****278433 deliver date My account the money is charge to my credit card so when is my purchase coming
View full review
ID
#1801316 Review #1801316 is a subjective opinion of poster.
Preferred solution
Deliver product or service ordered
New Reviewer

Fake business

Paid for a bunch of clothes- charged my account and never sent order!! When I tried to call their number it was not in service! SCAM artists! Order number#2906 FAKE. Reporting to better business bureau!!!!
View full review
ID
#1800181 Review #1800181 is a subjective opinion of poster.
Service
Dresslily Shipping Service
Pros
  • Cute website makes you wanna buy
Cons
  • Fake
  • No response from customer service
  • Wrong phone number
Loss
$126
Preferred solution
Full refund

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer

My order hasn’t arrived

My order hasn't been sent to FedEx and I order this on 02/07/2020
View full review
ID
#1797827 Review #1797827 is a subjective opinion of poster.
Service
Dresslily Shipping Service
Pros
  • Prices of products
Preferred solution
Deliver product or service ordered